Klanttevredenheid en klachten

Addia-psychologenpraktijk vindt het belangrijk dat cliënten (en hun ouders) tevreden zijn over de geboden hulpverlening. Hiervoor wordt onder andere gezorgd door middel van het periodiek evalueren van de behandeling middels een evaluatiegesprek. De behandeldoelen worden doorgesproken en de (ouder van de) cliënt wordt in de gelegenheid gesteld zich te uiten over de voortgang van de behandeling en de geboden hulp. Hiernaast ontvangt u een korte vragenlijst die u anoniem kan invullen. Uw mening telt. Wij kunnen mede dankzij uw mening onze kwaliteit verbeteren.

Wanneer een cliënt en/of diens ouder ontevreden is, kan diens ongenoegen of klacht worden geuit bij de behandelaar. In gesprek wordt getracht voor  een oplossing te zorgen die naar tevredenheid is van de (ouder van de) cliënt. Indien dit niet lukt, is het mogelijk om hiervoor contact op te nemen met het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg, waarbij onze praktijk is aangesloten.

Klantenportaal Zorg